pátek 13. ledna 2017

1 / Úvod

Zdravím vás na svém blogu a zároveň vás vítám u prvního příspěvku!
Ráda bych na úvod napsala pár řádků o sobě.
 
Je mi 19 let a téměř před rokem jsem se rozhodla pro studium ve Velké Británii.
Od malinka se věnuji kreslení a malování a vystudovala jsem také gymnázium se zaměřením na výtvarnou výchovu.
A jelikož mě žádná česká vysoká škola svými poutavými letáčky ke studiu nenalákala, rozhodla jsem se, že zkusím štěstí v Anglii.
S brekem jsem opustila rodinu a kamarády v Čechách a 9. září 2016 jsem přijela - ještě se skupinkou dalších Čechů - do města Derby, abych začala studovat na univerzitě obor, který mě baví a zajímá - Ilustraci.

A díky tomu jsem vlastně založila i tenhle blog.
Takovou mou myšlenkou je to, že by mohl fungovat jako jakýsi deník, kam budu zapisovat svoje poznatky, zkušenosti a především zážitky.
Třeba nad studiem v zahraničí někdo taky přemýšlí a tenhle můj "deník" mu pomůže se rozhodnout.

Důležitou informací, kterou nesmím opomenout, je to, že z každé zdánlivě naprosto obyčejné události se mi většinou vyklube nezapomenutelný příběh. Ať už je v té chvíli hloupý, trapný, vtipný, k pláči.. Většinou se přihodí něco, na co o pár měsíců později vzpomínám s úsměvem na tváři. I tyhle komické situace bych chtěla na blog zaznamenávat a podělit se s vámi o ně.

Doufám, že se na můj blog budete vracet rádi!
Snad se vám budou příspěvky dobře číst! 

N.



Žádné komentáře:

Okomentovat